ReklamaOnline propagační

CPM - co to je? Jak používat CPM v reklamě?

Organizováním média a kontextové reklamní kampaň na síti, inzerent vypočítává odhadovaný rozpočet. Zákazník reklamní kampaň je důležité vidět, jak finanční prostředky přidělené na jeho realizaci, zda jsou prostředky vynakládány a účinnost, s níž jsou používány, jak bylo zamýšleno. Výpočet účinnosti reklamy výrobků v mediální plánování na základě několika ukazatelů, z nichž jedna je index CPM. Co je to postava, jak ji použít - dozvíte níže.

CPM - proč je to nutné

Co je to reklama CPM, to bylo známé od minulého století. Modul používá ve všech reklamních kampaní, které se konaly v médiích. Publishing, televizní a rozhlasové stanice i nadále používat tento údaj pro výpočet nákladů na inzerci. CPM se používá v případě, kdy jde o cenu zobrazení reklamy není jediný cíl, a tisíce možných kupců. Ve stejné době, a byl uveden do oběhu tento termín. Majitelé reklamních platforem mohl pracovat pouze s jejich oběh a tematického zaměření, takže míra CPM bylo stanoveno, inzerce, s přihlédnutím byla tato hodnota produktivní.

definování CPM

Jednoduchá definice CPM - cena za tisíc je. Pochází z názvu modulu anglických slov s cenou za tisíc kde M - římské číslice, což znamená, 1000. To znamená, že otázka, co je CPM, můžete říci, že toto je cena za tisíc zobrazení reklamy. Čím více času tam je reklama na stránkách novin a časopisů, tím častěji se hraje v rádiu, nebo si můžete přečíst na televizním kanálu - větší míra tohoto faktoru.

Výpočet CPM reklamní online kampaně

Na internetu je role v reklamě obvykle hrají prapory - ty otravné pop-up, které jsou tak populární u uživatelů, a které přinese peníze pro vlastníka reklamních platforem. Čím více populární místo, tím více lidí, kteří hledají na této webové stránce, tím dražší reklama na tomto místě bude stát zákazníka.

Inzerenti mají zájem o co největší počet uživatelů, kteří viděli prapor. Proto to, co je CPM, to může být ukazováno matematicky takto:

CPM = (celková cena reklamního pořadí) / (plánovaný počet zhlédnutí za den banner) * 1000.

Nyní je jasné, CPM - co to je. V reklamě je jedním z nejdůležitějších ukazatelů. Inzerent může spočítat, kolik peněz budete muset zaplatit majitel stránek zajistit, aby informace bylo prokázáno tisíc uživatelů v síti.

Vizuálně, tento výpočet lze ilustrovat na jednoduchém příkladu. Náklady na umístění banneru na místě jednoho portálu je, například, $ 400 za týden, statistiky těchto stránek ukazuje, že za týden prohlížení webu o 10 tis. Uživatelů. Tak jednoduchý výpočet dává hodnotu:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 za tisíc zobrazení reklamní informace.

Inzerenti by měli pochopit, že pouhá ukázka banneru na tematické webové stránky je většinou informativní. Neexistuje žádná záruka, že všechny deset tisíc lidí, kteří navštívili stránku, nezapomeňte kliknout na banner. zda je návštěvník bude chtít propojit, nebo ne - záleží na atraktivitě banneru a informace, který je vyslán na něm. Každá lokalita je povinen poskytnout všechna data pro výpočet možnost CPM. To je výhodné pro majitele stránek, můžete pochopit. Ale reklama, jeho kvalita a zajímavé pro koncového uživatele jsou součástí úkolu zákazníka.

Podpora modulu CTR, metody výpočtu

Aby se snížily náklady, aby zvážila další ukazatel - CTR indexu. Jméno také pochází z anglického jazyka a je kompletně znít jako click-through rate - CTR sazby. CTR ukazuje, kolik lidí kliklo na banner a přejděte na stránku reklamní zákazníka. Tento modul je závislá na správnost zvoleného místa, neboť vhodnějším a nezbytné vzhled reklamy, tím větší je pravděpodobnost, že návštěvník zájem o informace a po kliknutí na banner. Způsob výpočtu tohoto ukazatele je následující:

CTR = (počet uživatelů, kteří klikli na banner) / (plánovaný počet zhlédnutí v den Banner) * 100%.

Například, pokud 20 tisíc lidí, kteří viděli reklamní materiály, které následovaly link 800 uživatelů, pak je CTR 800/20 000 * 100 = 4%, což je nad dolní mezí.

Empiricky dokázáno, že minimální CTR 3-5%. Je-li menší, pak je cena za potenciálního zákazníka bude vyšší než očekávaný zisk, a reklama bude považována za neúčinnou.

používání indexů

CPM lze použít při výběru úzkou cílovou skupinu. Například při objednávce platformu banner webu poskytuje inzerentům informace o věku, pohlaví, bydliště, zájmy všech registrovaných návštěvníků. Tak požadovaný banner se zobrazí pouze těm uživatelům, u nichž byl propagační produkt vypočtené. Rozpočet kampaně současně spotřebovává více ekonomicky a efektivněji.

Také byste měli vzít v úvahu aktivitu stálých členů. Čím častěji stejný návštěvník uvidí stejný reklamní produkt, tím více peněz je odečtena z inzerentů, ale zákazník u zákazníka z toho už se stane. Proto gramotný výpočet indexů CPM a CTR ve spojení s hlubokou analýzu informací poskytnutých touto reklamní platformu přinést požadované výsledky pro zákazníka.

Dalším bodem, který je třeba vzít v úvahu na začátku kampaně. Platba může být vystaven nebo, pokud jde o CPM, nebo CTR. Jinými slovy, zákazník musí pochopit podstatu reklamy modulo banneru CPM - to není platba za kliknutí, ale pouze pro reklamní ukázku produktu

sčítání

Na otázku, co je CPM, můžete říci, že tato možnost je jedním z nejdůležitějších v analýze účinnosti konkrétního reklamu, a také je třeba vzít v úvahu při výpočtu reklamní rozpočet. Vzata v úvahu i množství údajných kontaktů potenciální zákazníky s informacemi o reklamě, a náklady na umístění banneru na více místech s podobným tématickým zaměřením. S ohledem na tyto parametry, je možné vypočítat účinnost určité reklamní platformu a úspěšně zvládnout reklamní rozpočet.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 cs.unansea.com. Theme powered by WordPress.